O nás
Prečo Noa!?
Slovné spojenie „no a čo“ používame všetci úplne bežne. Znamená, že máme nadhľad, vieme si urobiť srandu a povedať si, že nejde o život. Odráža to našu životnú filozofiu, ktorú chceme pretaviť aj do odkazov na vreckovkách a tričkách.
Prečo vreckovky?
Noa! vznikla v máji 2020, keď predstavila svetu svoje vtipné vreckovky. Chceli sme vrátiť na trh tradičný produkt, avšak netradičným spôsobom. Tak, aby ho ľudia nepovažovali len za praktický, ale zároveň aj za kreatívny a nápaditý. Veríme, že vtip a dizajn môžu byť ďalšie z faktorov, vďaka ktorým ľudia vymenia papierové vreckovky za tie bavlnené.
Prečo po vreckovkách tričká?
Lebo sú na NOSenie. Ale hlavne, opäť sme mali pocit, že športové tričká sú väčšinou bez nápadu. Vreckovky sú nudné biele a športové tričká často len jednofarebné s logom značky. A tak sme sa rozhodli ozvláštniť ich vtipnými nápismi a výrazným dizajnom.
Národná cena za dizajn
Hneď v prvom roku sme za naše vreckovky získali v Národnej cene za dizajn Špeciálne uznanie za dizajn s ekologickým prínosom.




Naďa – zakladateľka Noa!
Odborníčka na PR a komunikáciu. Projektová manažérka. Mama Mila. Freelancerka. Je hyperaktívna a všetko, čo robí, sa snaží robiť na 100 %. Veľa športuje a cestuje, má asi milión kamarátov a napriek tomu, že dokáže myslieť dva kroky dopredu, priťahuje nezvyčajné životné situácie. Neustále si dáva rôzne výzvy a skúša nové veci. A tak na jednom stretnutí rozpráva o kurze surfovania, na druhom o lekciách beachvolejbalu a na ďalšom o tom, ako bola v Amazonskom dažďovom pralese.